Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2013 09:59 - Прощавам ти всичко, всичко
Автор: angar Категория: Поезия   
Прочетен: 2947 Коментари: 4 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Прощавам ти всичко. 
Всичко. 

Лицемерието ти прощавам.
Двуличието ти прощавам.
Измяната ти прощавам.
Кариеризма ти прощавам.
Цялата ти низост и подлост прощавам.

На себе си не мога да простя само,
това, че те обичах!

 

 




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mariniki - най--трудно ...
18.03.2013 11:18
прощаваме на себе си...
силно, по-мъжки написано...
поздрав, ангар...
цитирай
2. coacoa11 - Позволяваш ли да погледнем от смешната страна?
18.03.2013 21:34
Всъщност това трябва да е твоята специалност :)
Поздрав с усмивка:
http://www.youtube.com/watch?v=uWLPi26Ov2E

Любовна декларация
Обичам те много.
Много.

Обичам лицемерието ти отровно.
Обожавам двуличието ти световно.
Влюбен съм в измяната ти греховно.
Харесвам кариеризма ти условно.
Прегръщам цялата ти низост и подлост любовно.
И себе си обичам, затова, че те обичах!
цитирай
3. angar - И това се случва, Ква-ква!
20.03.2013 14:44
И това се случва, но само при най-благородните души.
"За любовта ти съм достоен двойно -
обичам в тебе всичко недостойно!" (Шекспир).

Аз, за жалост, не съм от тях. Макар да имам един благороден изблик, става въпрос за изневярата:
"Как може, на човека най-любим,
това, че бил щастлив, да не простим!"
цитирай
4. coacoa11 - Страхотен отговор! Достойно и а...
21.03.2013 11:37
Страхотен отговор! Достойно и аристократично, благодаря :)
Радвам се да те открия. Без разрешение цитирала съм те отдавна:
http://coacoa11.blog.bg/zabavlenie/2012/11/16/silikon-ili-koka-kola.1020957
Надявам се да нямаш нищо против.
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: angar
Категория: Изкуство
Прочетен: 147004
Постинги: 68
Коментари: 116
Гласове: 621
Архив