Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2013 20:08 - Тази болест е неизлечима
Автор: angar Категория: Поезия   
Прочетен: 1644 Коментари: 0 Гласове:
4



Има билка – щом я помиришеш,
те обхваща странна страст да пишеш.

Аз във детството я помирисах,
а във юношеството прописах.

И във младостта си писах, писах …
И във средната си възраст писах …
И във старостта си писах, писах:
всичко хубаво у мен - изписах.

Каквото и да пиша по-натам,
все ще е излагация и срам!

Имало, във Странджа и Сакар,
някакъв, разбрах, голям билкар.
Знаел билка – щом я помирише
който пише, щял да спре да пише.

Аз го търсих, търсих … и открих.
За тютюн лула му подарих
и му казах:

- Казвам се Ангар.
Има билка – щом я помиришеш,
те обхваща странна страст да пишеш.
Аз във детството я помирисах,
а във юношеството прописах.
В младостта си писах, писах, писах …
И във средната си възраст писах ….
И във старостта си писах, писах:
всичко хубаво у мен - изписах.

Каквото и да пиша по-натам,
все ще е излагация и срам!

Знаеш билка – щом я помирише
който пише, щял да спре да пише …

Но билкарят ми каза:
- Лъжа е.
За такава билка аз не зная.
А и лек такъв не знам да има -
тази болест е неизлечима!
 



Гласувай:
4



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: angar
Категория: Изкуство
Прочетен: 147292
Постинги: 68
Коментари: 116
Гласове: 621
Архив